tråkit ?

som fan , haha asså palla mej palla palla palla imorn seriöst ska jag fan ut och supa mej full , haha ! driver =) men ut måste jag , ska inte sitta som en kärring och ruttna bort mitt liv , så jaa ? om du vill ses skriv då , jallafall , imorn ska jag te stan med mamma , och ja som sagt ska jag shoppa , har skrivit ner saker jag behöver och räknat ut att det blir ungefär , 2000 kr .. , har ju råd endå eftersom ja fick pengar idag , moahaha . ! aja så sen ska vi med köpa tårta och lite gott , för vi ska ju fira mej imorn med familjen för ja fyllde år i onsdas :D jaja
skriver senare , juste , har varit utan smink hela dan , tillome när jag träffade manda och var i slussen ! ;o
om ja e bäst ? ...
palla mej lägger aldrig ut nåra bilder x)

här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0