i love pengar

shoalla , om de ens är någon som läser min blogg ? haha aja kom hem för typ en timme sen , mötte upp papi <3 och fick pengar av han som sagt wohoo ska shoppa i helgen tror jag , anrs nån dag i veckan , men sen efter så träffa ja manda en liten stund typ en timme något haha vi var på donken vårt hem och så slussen gallerian vårt andra hem (a) , sen så satte vi oss på våran trappa like always .. så vare typ skiiiit många ballonger i ett rum , men det var låst , men sen vare där ngra och ja knacka o ba , vems ballonger dom ba dina ? ja fick dom typ =) haha ja ba ooomg haha så typ höll vi på med dom , omg skit kul ! sen så ah tog vi lite bilder sen drog ja hemåt och snart ska jag göra *** haha pinsamt , jag e ju ett fetto , whatever , puss har inge mer att skriva ;)



älskar dej


här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: manda

bästa äskar dig <333

2009-09-25 @ 19:14:56
Postat av: manda

viiiibästa :D

äslakredej <3

2009-09-26 @ 12:11:43
Postat av: mirre

äntligen skriver du på din blogg<33

2009-09-29 @ 16:27:13

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0