02.17

helou alla , eller ni kanske sover nu ? jaja inte jag och iga , haha garvar åt iga för hon försöker göra ett videoinlägg te sin blogg , me hon failaaaaar så mycke ;o haha ! aja , ehm jag gör ingeet nu , sitter vid datan och vi har presis sett en film som heter tretton , den e skit bra aso ? :D men aa , nu ska jag hämta ngt gått att äta haha typ tårta eller nått :D vi firade ju mej ida som sagt , åt tåårta tacos och ja , massa gott , sen fick jag en väska , skit fin ! har allti velat ha en sån , yei ! jaja , jag måste också plugga snart ! shit nu tänker ni skert ba ofta manpluggar klockan halv tre , men måste skriva en teext som ska va klar på måndag , ganska lätt men endå =(  ! pusssss

haha ! aja ni vet en sån ? ;) så finaaaaa

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: mirre

mm.. den är snygg!

Kan du inte skriva lite på din blogg??

Du skriver ju typ aldrig;s

<3

2009-10-06 @ 10:11:51
URL: http://miiirrre.blogg.se/

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0