peddofil

hej bloggish , idag har d gått fätt segt asså , lixom vi börja 8 och sluta typ tre - 7 timmars skola :O ! haha hur pallar man ? aja hände ganska mycke ida d har börjat en ny tjej i vår klass, häh okej du som läser bryr dej inte men endå , sen så när vi hade slutat drog jag och linnea nånstans och gjorde lite grejer ;) sen så var vi typ i nån skog , ahah nej men nästan d var värkligen skit mycket löv , så skulle vi klättra upp för nåra berg typ, sen så tappar jag min lilla skåp nyckel åååå jag e så slarvig , haha nej men den nyckeln var skit svår att hitta jag svär vi letade där i en halvtimme typ bland alla löv och i kylan , sen när jag hittade den så drog vi tbx till skolan och hämta pengar sen så drog vi till konsum och köpte svampbob choklad haha muuuums :D och ja köpte lite annat såklart , ni vet ( fetto ) aa sen haha drog vi till skolan igen och där var typ massa , eller typ pelle nicklas elias sigge morgan ivan och ja typ massa så vi var med dom lite , dom ville ha allt vi köpt och allt -.- haha sen drog vi iaf hem på vägen hem på tuben så vare asså värkligen sjuukct äckliga peddofilen framför mej asså jag stog upp han gjorde d också ush , sen så glodde han på mej , sen så när ja gick av gick han av , och han följde efter mej sen kom han fram till mej och fråga vad jag hette ? ja svär han var 25 år ? ja ba : varför bryr du dej? han ba kan ja få ditt nummer, HAHAH tror han det sj eller , jävla äckel , lix köp dej en hora , iaf sen när ja kommer hem så är ingen hemma , och ja tapapade bort mina nycklar igår :( så jag fick vänta i en timme typ i min port då jag smsade och lyssna på musik . gash vad skulle jag va utan min mobil ? haha men aja , nu är jag hungrig och trött , måste äta sen plugga ! oh no , vi har två eller tre prov den här veckan? typ
aja pallar inte skriva mer , oj lite långt inlägg hoppas ni palla läsa om min såå intresantta dag..
hihi tog lite bilder idag , men kan inte lägga upp dom nu

ush , aja puss !

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: manda mnds

vadå usch fett söt ju?

vrf lägger du ut den då om du ändå skriver usch?

2009-11-05 @ 19:41:27
URL: http://mnds.blogg.se/
Postat av: Anonym

låt mej manda =)

ja tycker inte direkt att jag är fin och skriver , att jag är snygg :D

2009-11-06 @ 23:08:47

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0