=)

aaw va söta folk e som endå går in på min blogg hih, har ju kollat statistik som e på ungefär 20 per dag. men jag har ju slutat skriva , asså jag hatar bloggning , men ibland ändrar ja ba mej helt plötsligt och börjar skrivaa ! sen så ja , det e ba en känsla som kommer då och då , men iaf , ska ju börja blogga sen när jag fått egen data ,! e nästan hundra på att ja kommer få en i jul , haha om ja inte får klommer ja dö =( så ja måste allså , aa har presis ätit maat och mami kom hem idag , hon har varit i polen , haha tjatade på henne att hon skulle köpa massa me godis för dom har godaste där ;o så d gjorde hon ska äta snart haha fetto ! aja ville ba säga att ja lever ;) och att ja kommer blogga då och då och som sagt när jag har lust ! kisses
 


här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0