hata skola

haha hej alla , asså förlåt för ingen bloggning men hade värkligen ingen lust igår och aa , igår var typ en "stressig" dag , så jag hann inte me så mycke , min mamma är inte hemma hon kommer hem om en vecka =( , ååh vad jag saknar henne , när hon är här , kan ja skrika och allt på henne, sen när hon värkligen är ifrån en märker man hur mycke man saknar henne :') aja , min statistik har sjunkit också , hade typ 25 besökare förut x) idag hade jag 10 hahah ! shit vad jag suger ? fast aa jag får bättra min blogg sen nångång , sen är ja inte heller hel nöjd med min header och så a men idag var det ju skola , ångeeeeest , asså hur pallar man skola ? seriöst , aja , nu är det ju bara att längta till nästa lov :D alltås jullov , shit vad jag längtar , är d något som jag älskar är d julafton , så jävla mysit ! d bästa såklart är jö presentera haha ! aja , d e ju om 7 fakking långaaa veckor .. , döda mej , skoja :D aja , ska äta kakor nu , puss !


här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0