heellow

kära bloggare, just nu sitter jag här och äter tomat soppa :$ aah asså jag har ba lust o mörda mej sj , asså ja har säär bestämt mej o sluta äta och småäta mmh , men vafan gör jag hela tiden , ÄTER :'( kommer dö snart hahha och tänk vi ska bada me klassen snart , och alla kommer få se vikket fetto ja e :@ haha ajaaaaaaa palla , önska ba all mat i världen försvann .. nej det gör ja inte men ja önska ja va smalare än va jag är nu ! :( aja , innan idag var jag ju ute med katterna , sjuukt roligt, haha ja mamma min syrra och mats .. hahha aa men ja måste sova snart . är inte trött , men i have to
bilder från idag :P


 haha en riktig mysig dag , aja pyss& heeido


här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: Anonym

fett fina bildern koliaaaaaaa :D

2009-06-01 @ 00:53:12
Postat av: manda

asså juliiiaaa söööööööööötaste ? omg hiihih puss

2009-06-13 @ 01:00:25
URL: http://mnds.blogg.se/
Postat av: Hugo

där var det soligt iaf nu bara fucking regn!!!<3

2009-06-13 @ 22:17:44
Postat av: jens

ojojoj du e i skarpnäck och grejor

2009-06-13 @ 22:33:21
Postat av: jens

jag känner mig hemma för en gångs skull!!!!

2009-06-13 @ 22:33:59

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0