wille :)

nu ska min syrra ha datan , jag får damp , bara för att hon har lämnat i sin data som hon fick låna av sin skola , så ska hon sitta vid min nu typ hela tiden , hon säger att vi ska sitta lika mkt , GLÖÖÖÖÖÖÖÖMM baby . du ska inte komma o ta över ;) haha men aa , vet inte om jag skrivit det här innan i ngt inlägg men mitt x , wille , e så himla söt, han skriver alltid så gulliga saker till mej att han älskar mej och så , jag vet vi är inte ihop :$ men ändå jag gillar han jätte mycket :D hihi , han skriver att han typ fortfarande e kär i mej o andra saker ;), sååååååååå söööt puss på dej
heheh lite pinsamt jag tog faktiskt kort på hans msn bild :$ hihi , u know skils som man har


här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: manda

bli tsm meeeee han :o <33333333 NI PASSAR

2009-06-13 @ 00:56:50
URL: http://mnds.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahhahaha

2009-06-13 @ 01:07:18

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0