släktträff

hellou alla söta . just nu är jag gaaaanska irriterad :s för vet ni , asså imorn ska ja ju till polen och vara där till tisdag nästa vecka also så e jag där i 7 dar , sen så kommer vi hem på tisdag . och på torsdag så ska vi åka till blekinge på släktträff .då har jag bara en dag på mej att köpa mobil , för jag vill verkligen inte vara utan mobil där nere på landet , och min " plast plast farmor " dvs min mammas killes mamma , a hon ringde idag o ba
hon : ja du, ni kommer ju hit på torsdag nästa vecka
jag : aa .
hon : det bli ju kul , släkt träff & så
jag : m
hon : eftersom det blir så trångt hos mej så ringde jag ella ( min halvbrosa chris mamma ) och frågade ifall det var okej om du sov där istället för hos mej , det bli väl bra
jag sa : aa
jag tänkte : neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej  

asså palla , fett pinsamt hahaha , ofta va läskigt o bo där i tre dar asså ja knr inte dom o allt , FAN HUR TÄNKER MAMMA HON BORDE LÅTA MEJ SOVA DÄR HON SOVER fan får fakkkkkkkkkkkkkkkkad daaaaamp hatar hatar hatar verkligen o åka dit ner , ja vill vara här i sthlm och vara med alla ja känner o chilla , men nejnej förstöra en del av mitt sommarlov & tvinga mej sitta på släktträff när ja inte känner ngn ( det är sant . jag kommer inte känna någon , kanske 15 av 50 haha , stackars mej , berättar sen hur släktträffen blev ;o
buuuuh läskigt värre
juste ja har inte packat minresväska måste gör det nu :O

outfit just nu ;o

hehe måste packa :o

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: Anonym

haha min bikini?:D

2009-06-27 @ 23:19:54
URL: http://jlhl.blogg.se/
Postat av: julia

vet inte vem du e eftersom du inte skriver ditt namn, men ja antar att du e johanna eftersom det e din bikini ;) ,

2009-06-29 @ 23:14:24
Postat av: ahaha aa :)det e johanna;)

2009-07-10 @ 21:31:11

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0