bajs

haha palla , fick presis reda på att det e typ 20 minuters trafik nu i björkhagen , och vi ska typ åka te centralen o åka buss till flyget :s vi har bil , men ingen att sjuktsa ( stavning ! ) oss haha men iallafall så mamma e typ arg , jaja  vad ska man göra jag e ba glad, mamma har sagt att vi ska äta glass på flygplatsen wooho haha a men så nu ska vi gå hemifrån typ vid halv ett , oj de e ju typ nu ! blev en lätt klädsel mamma sa att det kommer bli för varmt av det jag har på mej men ja får se , aja pusssss kommer sakna alla skit mycke , & tänk när ja kommer tbx te sverige så ska ja efter en dag till blekinge, kan det bli värre :' ( aja , jag kommer ha en dag på mej att köpa mobil :s såååååå ja måste hinna för ja måste ha mobil i blekinge :) aja hejdå sverige

så ser jag ut idag , allt e packat & klart ,
så nu väntar ja bara på att vi ska dra .

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: iga

kmr sakna dej skit myccket julia:(

2009-06-23 @ 13:39:01
URL: http://iga.blogg.se/
Postat av: linnea

julia , älskling älskar dej !

2009-06-24 @ 13:04:39

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0