trött

tjoho bloggen , har precis kommit hem , jag var med greta och skulle köpa bikini vi åkte te stan o leta i H&M o cubus o nåra mer affärer men vi hitta nt , sen gick vi ba in fort till gina så jag hittade en , inte kanske världens finaste men den funkar, imorn ska jag ju bada me klassen ,eller kanske , för det ska regna typ , menmen får hoppas på bra väder ! haha a så köpte ja puder i H&M och örhängen :P , mamma gav mej femhundra i helgen nu har ja blivit av me dom :( ajaaaaaa jag har räknat ut saker som ja vill ha , det behövs 3000 kr till det , -.- , ngn hjälp ? haha ska panta brukar tror ja :D saaaaajk , men vet ni ja ska typ få 5000 :D asså när ja fyller år hehh fett kul , ska shoppa som fan :O ME LOVE MONEY ! haha a men jag orkar inte skriva nu sorry, jag har precis kommit hem och e fett trött :O så a , skriver sen sen :) <3 , slänger in en bild på bikinin kanske ? , a men pyss

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: manda

fett lyuckig 5 laxar :(

2009-06-13 @ 00:59:47
URL: http://mnds.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaaaaaaaaaa

2009-06-13 @ 01:38:09

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0