ny klass 7c

ahapp , nu vet man vilken klass man kommer med . ska berätta vilka jag kom med i samma som jag gick i samma i min förra klas, wille jonte amir linnea och olivia :) <333 haha dom bästa  :P iaf linne olivia  wille :O! ååå ja vill ekomma med amanda :( men så blev det inte , :( e bådes skti ledsen och skit glad! :D för ja kom ju med linne o oliv :D <33
( förresten , förlåt med bildfattigt , men jag har ju ingen mobil och min syrras kamera har inge batteri och jag kan inte ta ut batteriet o ladda för ja vet inte hur man gör :$ hihi )
aja puss .

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: Anonym

1. Hur gammal e du ?

2. vilken skola går du i ?

3. Vad vill du bli när du blir stor ?

4. vad e ditt bästa ämne i skolan ?

5. vad e ditt tråkigaste ämne i skolan ?

6. Följer du ditt hjärta ?

7. Vad heter din bästis / bästisar ?

8. vad ska du göra i sommar ?

9. e du svensk ?

10. vad gillar du för färger ?

11. Vad hade du på skolavsluningen ?

12. vad älskar du mest ?

13. Vad hatar du mest ?

14. vad e bäst emd dej ?

15. vad e sämst med dej ?

16. Hur många syskon har du ?

17. har du pojkvän ?

18. hur många pojkvänner har du haft ?

19. har du djur ?

20. e du kär ?

21. vilken affär handlar du mest i ?

2009-06-15 @ 19:34:09
Postat av: jempa

hur känns det med en ny klass?:)<3

2009-06-22 @ 21:08:49
URL: http://jjepan.blogg.se/

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0