manda svimma

thollahoppsan bloggen , haha jag och manda vaknade typ nyss -.- , igår sa vi att vi skulle vara vid nackacentrum vit typ två , höhö , men vi ska nog dra till grönan idag, eftersom vädret ser bättre ut ute än vad det gjorde igår ! hoppas det hållerbara . just nu plattar manda sitt hår och jag e fett hungrig . men iallafall jag måste bara berätta en grej , igår vi va inne vid datan till typ två sen så la vi oss för det hände inge kul osv. men haha sen kom ja på vad vi kunde göra , svim testet , att man svimmar på rikitgt och haha jag vet hur man gör för jag har gjort det innan , haha vi gjorde det typ tio nånger på varandra fast det funkade aldrig :@ men sen så gjorde jag på amanda , och ja typ kollade bort när jag gjorde det för ja trodde att det inte skulle funka haha men sen så helt plötligt så faller hon ner på golvet och typ börjar skaka med benen och typ tar sönder hela mitt skrivbord haha och klockan va då typ tre på natten, hahahahahaha och ja typ la mej på golvet och börja asgarva , och manda typ låg under min säng och skaka , sen vaknade hon typ efter några sekunder och ba - vafan ligger jag under sängen :)
hahha och & gissa om jag börja asgarva  m hehe a så det va grymt kul , ska göra det på mej nångång är vi sover hos manda, men nu orkar ja inte skrvia mer vi ska ju dra snart te grönan ! hehe vårt hem donken och grönan i like , men jaja ,
puuuuuuuuuuuuuuuuuuss på er

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: jossan

haha vad e svimmtestet för nått? ^^

2009-06-22 @ 21:05:49
URL: http://sotajosse.blogg.se/

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0