jag hare best

haallou sverige ? hehe , kom nyss hem me mamma mats o min mormor , hah vi va hos mina kusiner :) de va skit najs o vi va der fron 8 tilll nu d va fett kul for dom har den storsta studsmattan :D och so harom versta baren och typ skitmona djur haha so d e skit kul o av detr :P hehe , har inte so mkt att sega bara att ja saknar jette monga der hemma !!!! och som ni ser kan jag inet skriva med dom sista boksteverna i alfabetet , menmen snart ska vi legga oss , naaaat ;) alla kollar po tv , o ja sitter vid datan haha ,aaaop asso omg det e so jevla billigt her asso med maten och allt ( ja vet att ja e fet ) , asso en chips pose kostar 1 ( zl ) asso det blir typ 2,50 kr o sverige :O aa o vi va igor inne poo ikea och allt va skit billigt der asso ni vet utanfor kassorna so ere typ som man kan kopa korv o allt aa en korv kosta 1 och typ daim kosta 3 asso en hel daimpose :O och hahaah de va as najsitt man kunde gora vanlijglass med strut sj :O d va typ en maskin haha de va fett kul & d kosta oxo bara 1 :O ajajaj sjukt billigt asso :D ! haha men det e ju bara tummen upp ! imorn ner ja vaknar ska vi dra till stan typ lr vi ska te en as bra affer med typ as mkt smycken toffsar smink kleder skor . osv . so ja hoppas ja koper ngt , asso anledningen till att vi kom hit te polen e att min kusin ska ha brollop po lordag :D o ja har klenning och allt , men grejen e asso ja har ju skor & ja ska typ ha dom ,men ja har typ sett att alla kommer ha skit hoga klackar haha so ja ska kopa nogra skor imorgon tror jag , om ja hittar ngra hoppas iaf sen ska jag kopa smink & allt :) mhihihiih , i know its so luck me ! hehe men nu ser ja att ja har typ stavat mkt fel men ja palalr inte endra so ni fooor noooja er :D aja laddar inte upp bilder som vanligt som sagt , gor det ner jag kommer hem ! puss

här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0