hej loser

men driver ngn , får damp skrev ett långt inlägg så helt plötsligt stängs internert av :'( och jag får hehe bara lite damp haha , a så nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu får jag skriva om allt :@ shit asså , haha menmen just nu sitter jag och har kolla klart på talang det sög , han charli chapplins vann :S palla han . palla alla i talang  , fan han den där söta viktor sög balle, han kan inte ens sjunga , okej visst första gången när han sjöng i will always love u , jo då var han skit bra o super söt  , men inte andra och tredje gången :S noway att han skulle vinna haha ! a och imorgon kommer jag väl vara lika uttråkad som vanligt dom här dagarna sen sommarlovet börjat , jag har seriöst bara suttit vid dataaaaaaaaaaan åååååååå kan cp solen komma fram , kan inte typ ngn astronaout åka till månen och typ flytta o trixa så solen kommer fram ? för min skull (a)  jag vill bada o sola ! inte sitta hemma och höra hur regnet öser ner ush ush ush ! blää jag hatar regn , :@ blir på dåligt humör av dt :$ okeeeje nu har jag inget att skriva ,och min cp mobil är ju borta så jag kan inte ta kort på dresscode eller ngt annat , men lyckades sno min syrras kamera för hon får damp om jag tar den :s a så jag tog lite bilder , men jag laddar upp bilder som jag har tagit när ja hade min mobil . heidoo losers
har ingen anledning att kallar er för loosers, knr bara för d ;)
 




här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: Anonym

aså din blogg e bäst, finaste bilderna puusssssssssssss

2009-06-13 @ 00:57:33
Postat av: denniz

HAHAHAHAHAHAHHA JULIA KAN INTEN NÅGON ASTRONAUT GÅ O FIXA SOL FÖR MIN SKULL HAHAHAHHAHA typ såhär.





Julia: Tjena mitt i bena astronaut fixa sol

AStro: Ursäkta mig solsystemet bla bla bla.

Julia: Ehh va?

Astro: Ja det är så att bla bla bla.

Julia: Bajsa på dig :P

2009-06-13 @ 01:07:17
Postat av: julia

ahahahahhahahahhaha deeeeeeeeennnis ! :D

2009-06-13 @ 01:09:01
Postat av: Hugo

e ja oxå loser??<3 fiint!!

2009-06-13 @ 22:07:37
Postat av: P´

Jätte fina bilder ;)

På dem här bilderna jag har sett har är du alltid jätte fin

2009-06-22 @ 21:33:34

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0