!!

hej :-D d är greta :) jag och julia gör tomatsoppa hehe fetton ! , men efter dt ska vi inte äta nåt på hela dan och vi ska göra situps och träna fett mkt :) hehe eller vi har planerat de XD vi kmr säkert nt ens palla men vi MÅSTE för vi vill nt va tjocka .. eller julia är inte ;) men hon säger d :O nu står julia och rör i vår tomatsoppa ahahahahh :) , och justeeee asso fett läskigt ja trodde min pappa hade slängt mitt guldkort för han sa att han kanske råka gör d fast julia hitta den som tur var ! :D så vi ska t grönan i morrn tror vi hehe , ja ska lägg ain lite bilder för julai har aldrig d typ :( så aa , D:D:D:D:: :



hehe ja hitta bara en :D


här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: karin i nyboa

bästa inlägget ver jaaaaaaaaaoooow va händer ihusen ??

2009-06-18 @ 17:53:50
Postat av: Anonym

asså det här inlägget var från greta , jag har fortfarande en bloggpause ! ;D

2009-06-19 @ 13:01:19
Postat av: hzalam mohcmito

tycka jag att bra blogg jättebra :)... uchäkta sweskan har bara boutt i sveriget i halv årl :D

2009-06-21 @ 00:56:05

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0