.

omg sitter och lyssnar på beautiful med akon , sjukt bra, den spelades idag på pop , haha manda satt och sjöng och ja satt typ tyst för ja kunde inte texten :$ , & imorn ska jag till grönan som jag skrev i ett inlägg här innan tror jag (?) a men , ngn som ska dit ? skriv dååååååååå ! så tråkigt att gå med amanda , hahah dreev :) dt äger och gå med hon ! vi får alltid skrattanfall ! ni ska ba se oss ;O ida mst ja lägga mej tidigt , typ vid ett ! haha ojj det e ju snart ;O! a men typ halv två :) måste upp imorn vid ellva och då måååste jag verkligen ! manda ska hem tell mej imorn innan vi drar till grönan , och fixa oss o så . för för hennes plattång e typ dålig så hon ska platta sitt hår me min plattång som e bäst ! haha aajjt tjingaling suckers, har inge mer o säga


" puss "

här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0