blogga igen

tjenis penis saaaknade blogg , haha min bloggpaus e typ över nu , sitter nästan varje dag hemma och har inget att göra så varför inte börja blogga igen ;) ja har kamera woho eller höhö det e min syrras men hon märker typ inte att ja har den . haha . men iallafall ja har tagit as mycke blider men det känns konstigt att ladda upp alla så ja visar bara några , juste imorgon drar jag til polen "/ noooooo kommer sakna alla skit mycket & de ja stör mej mest på att det står i tidningen att det kommer vara över 25 grader heeeela vecka here in sweden , JUST NÄR JAG E BORTA  palla seriöst , ja får damp ! :'( aja e där i 7 dar sen måste ja träffa massa typ greta johanna linneä manda sara .. osv . hehe igår slagga sara hos mej vi hade kul och dan innan så sov jag hos iga , och dagen innan den dagen ( .. ) så kommer ja inte ihåg faktiskt haha , omg känns som om det var fööör länge sen ja va på grönan , ja har inte vart där på en - två veckor ? grönanberoende ? aja så ja ska dit när ja kommer hem igen , juste hehe ja ska få ny mobil ääääntligen , woho ja får välja viken ja vill av min bästa pappa haha a men sen ska jag få pengar till o köpa kläder ni vet min månads peng , tyvärr får ja inte av min mami eftersom hon ska ge mej cash till polen o så , hihi asså de e ju skit billigt där så ja ska köpa skit mycke smink o allt , sen måsta ja typ köpa en kofta till greta eftersom jag har tappat bort hennes :$ haha klumpiga jag ! jaja , nu måste jag ta ngt att äta fan ! vaknade för typ en timme sen . hehe så ja ska äta beggette ( stavning ? ) sååå byebye





här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: Anonym

vad är de för kepps ?

2009-06-22 @ 16:25:06
Postat av: Anonym

dedu

2009-06-22 @ 20:00:21
Postat av: jempa

Du är så fin:)<3

2009-06-22 @ 21:08:09
URL: http://jjepan.blogg.se/
Postat av: P´

Fett fina bilder! :)

2009-06-22 @ 21:25:33
Postat av: jojo

Julia love u fett fin blogg:D haha besök kommentera min greta olivvs blogg :D<33

2009-06-22 @ 21:59:23
URL: http://jlhl.blogg.se/

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0