blogga igen ?

haha hej igen bloggen , ja har inte bloggat på typ en månad (?)  , haha ibland tröttnar jag bara, föööööölåt ,  shiet  nu ja kollar ut genom fönstret och ser bara regn regn regn , blää vad tråkigt ! det ska vara sol och varmt och allt :( buuhu , så nu när sommarlovet började i tisdas så har jag mest suttit hemma :( ska berätta lite om va jag gjort, i tisdags var det ju skolavslutning , trevligt men sorgligt, vi ska ju splittras nu till sjuan åå kommer sakna min gamla klass fett mkt , a men iaf , på kvällen i tisdas så hade våran klass bestämt att vi skulle va me varann lite sådär umgås ni vet ,;;) så vi träffades på långholmen och hade grymt kul haha , sen senare så sov jag hos greta , mysmys ! och i torsdag var det planerat att jag och manda skulle te grönan men så blev det inte för amanda blev sjuk  , förkyld och hon hade presi varit hos doktorn och fått reda på att hon har astma hahahhaa har en bild i mitt huve när manda får damp och måste ta fram sin tub eller va d nu är och dra in hahaha fett kul , hah men a så jag hade tråkigt och ringde becka då var vi med varann köpte godis och chilla galet ;) hehe , så nu idag sitter jag här och väntar på att talang ska börja jiiippyy haha :) a men ja orkar inte skriva ngt mer, jo juste , min mobil är borta :@ tror jag glömde den i skolan på avslutningen hahahha omg fett pinsamt sen  när vi börjar sjuan då min gamla lärare kommer kanske ge mej den till mej höhö ! men jag ska få ny i helgen typ av min pappa , woho :) pappa ger mej allt , älskar han  ! haha men ska dra puss suckers

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: manda

palla regn, VI VILL HA SOL VI VILL HA SOL ! hahahha fett kul i bögstatiet loveu

2009-06-13 @ 00:58:43
URL: http://mnds.blogg.se/

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0