-

nämen hejsan alla söta ! kom hem presis nu från grönan , haha asså shit ja vaknade halv två idag , på dan :O o ja o manda skulle ses i slussen vid kvart i så aa jag fick skippa frukost, och drog på mej lätta kläder haha sen när ja gick ut så regna dt som fan o shit ja blev as blöt :( a men iallafall sen kom ja till slut till slussen då va klockan två och manda hade väntat i tjugo minuter på mej :) så snäll hon e hehe iaf sen drog vi vidare till grönan och det va sådär med folk, kanske blev mer runt 4 . aa men sen så tagga vi för vi palla inte va där mer , haha vi åkte bara katapulten pop och jetline o rock jet me ;) haha och kärlekstunneln, sen drog vi , och käka på donken , som grisar haha like always ni vet donken = mandas&julias andra hem ! haha a så nu sitter jag här och tagit på mej mjukis och tänkte bara sitta o mysa , tänkte fråga sara ifall hon kan komma och fixa min fula header :@ ! och design ! och ta bort min fuuuuula ipod :$ så jopp ja har ju ingen mobil men vi tog lite kort med mandas mobil , men ja laddar upp dom senare när manda loggar in och skickar dom ;) puss

här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0