stan idag me sara

Tjohejsan! äääntligen har jag shoppat , elelr njaa , inte shoppat , men fått me kläder hem iallafall , jag trodde att ja skulle träffa pappa och få pengar , men han svarar inte på sin fucking mobil gaaash jagfår damp , ja hade faktiskt velat ha pengarna jätte myckeeeee! menmen ja hade fett kul på stan med sara idag , haha här e lite av de jag köpte

svart tröja från gina och ett rosa skärp
köpte en samma tröja fast i baby rosa
och en annan fast långärmad i mörkrosa och grå

den e mycke finare irl

och ja så köpte jag smink eller en rouge och borste från H&M eftersom min rouge e slut typ och min borste e borta ?
sen köpte jag en dream matte mousse typ , ? sjukt bra iallafall ;)
haha aop , nu ska jag mysa framför tvn , ifall de e ngt bra dåra
puss på dej




här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: sara

men jul !! du skrev ju inte om kissie och dom där andra haha alla om läser denna komentar jag o julia såg 3 kändisar i stan en av dom var kissie och 2 andra se min bloigg har bild på dem men vet ej vad dom heter hehe :D.

2009-07-28 @ 00:38:02
URL: http://mittlivsomsarra.blogg.se/
Postat av: juliaaaaaaaaa

men lär dej sara , kissie är ingen kändis . !

2009-07-28 @ 02:27:59

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0