tillbaka

okej ja kom för typ en halvtimme sen , men iallafall sara är hemma hos mej hon håller på med min mobil . juste omgash när vi var på väg hem från hemköp så såg vi en död fågel som låg på marken , vi trodde att den var död haha omg ja var skit rädd den hade brutit sin nacke typ det var as synd om den ja skulle kunna börja gråta haha ja tyckte så synd om den,  ja svär jag dör för djur som lider ! det e sant , den försökte typ flyga åååååh usch kan inte berätta mer haha ;(
& för att min blogg ska bli mkt bättre och folk ska fortsätta läsa den så ska ja minst upptadera 4-5 gånger per dag försöka ladda upp bilder i varje inlägg och typ a , skriva intressanta inlägg osv
men nu ska ja dra skriver sen , puuuss

dresscode ( klicka på bilden )
 enkel kofta som ja inte andvänder mkt från bikbok och mina jeans leggings fån gina
vitt linne från h&M som man inte ser


här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0