kan man ha tråkigare ?

hey . manda har precis åkt och jag sitter hemma själv och gör ingenting typ  haha fett synd , jag skulle följa med manda till tunnelbanan för hon skulle köpa en cola & hon ville inte gå sj , oså ere några fett fula killar som kommer fram och ba , kan ja få ditt nummer , och jag har typ han på msn ena killen och han har chattat och allt med mej ,och ja hade hans nummer men jag raderade det uuuuuuusssch ja hatar dom palla ! iallafall haha så jaaa jag har ingeeeeeet att göra idag , meningen va att ja och manda skulle till grönan idag men jag orkade aldrig sen ville ja bada , men manda pallade inte , så sen drog hon för hon skulle vara med sin syrra hehe. äre någon som vill göra något idag (a)
puss


här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0