i have boooring

shou folket , jag har så hiiiimla tråkigt just nu ? sara ska sova hos mej idag. yeei ! ja vet inte om manda skulle det för jag smsade henne ifall hon ville men hon svarade aldrig så ja fråga sara istället , manda ska ju endå sova hos mej på lördag iallafall ,woho haha sen ska ja köpa ben&jerry glass när sara kommer och jag tror hon me ska göra det , jag älskar ben & jerrys , vi har ett paket hemma men det är med cheescake herregud vem gillar d ? aja nu ska ja ringa sara


kisssssses


här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: mnds atp'

ååå ja som skulle sova hos deeejj

jävla ballle x)

hhaah men vi kmr ha bäst imorrn

loveu

2009-07-24 @ 21:35:59
URL: http://mnds.blogg.se/
Postat av: Anonym

sööt

2009-07-26 @ 19:57:33
Postat av: filee21

fett snygg<3

2009-07-26 @ 20:01:00

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0