hungrig !

haha hej bloggen ,ja mår bäst just nu haha , kom hem presis efter en rolig dag med sara , som sagt var vi på bio , och vi såg baksmällan hahahahahah feett bra film! Ni som inte sett den måste se den, asså ja hade inte nycklar till min port , så jag fick vänta, haha tills det kom ngn o öppna , fast d gjorde aldrig det så ja palla inte och gick och knacka på ett fönster på bottenvåningen , så a en tjej öppnade haha hon vart typ sur men aja! nu är jag iallafall hemma , dt blev några bilder iallafall eftersom min mobil inte hade batterier & den dog sen , men bilderna lägger jag upp sen iallafall !
nu måste jag ta något att äta är ärkligen skti hungrig , trots all popcorn & skit haha! 
puss!

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: Anonym

2009-08-01 @ 15:54:48

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0