hej alla , igen

klockan är snart halv tre och ja o sara sitter här fortf och tjockar oss med vårat godis , aaaaajit , ringde manda förut vid 1 typ så bästämde vi lite om imorn , hon ska komma till mej vid halv två så ska vi fixa oss sen ska gå gå någonstans , haha vi vet inte vart faktikst , vi skulle komma på ngt imorn , men iallafall , vi såg en aaaas rolig film ida kommer inte riktigt ihåg va den hette men skit rolig var den ! omgash jag har mitt smink på mej , och ja . jag vet att det nästan e för skabbigt att sova med allt sitt smink ! men ja vet ? men klockan halv tre pallar ja värkligen inte gå till toan och tvätta av mej hahaha låter som värsta fettot som inte pallar ngt , men de eju ja så aa , vafan ska jag göra åt saken :) jag tvättar mej imorn , sen sminkar jag mej på nytt ja hatar att sminka mej på gammalt smink , euuw säger jag bara ? vne om det blir sista inlägg för inaatt men i ska inte sova ialalfall nu ? haha typ om två timmar kanske woho här e nåååååra bilder
se ya bitches


omg saaaaaaara sötnos


här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0