börjar blogga !

Gash vad det var länge sen jag bloggade. beror ju på att min blogg va skit ful & ja skämdes över den . det är den fortfarande iförsej men jag har faktiskt gjort allting själv men ni får hålla ut tills sara fixar allt d sista ;) haha vet ni , sara skulle komma hem från estland igår, jag är skit orolig för hon svarar inte på sin mobil och när jag ringer så blir det telefon svarare : you can not call this number , blablabla typ som om hon vore i ett annat land fortfarande , shit ! haha måste få reda på mer , men jaja should i talk about today ? självklart vaknade idag runt 10 konstigt nog ;o så får jag ett sms av manda och hon undrar ifall vi kan dra till grönan , självkart svarar jag eftersom ja inte planerat ngt för dagen , så vi möts i slussen klockan två haha vi båda var redan då på flumm humör så vi gick runt & peta hälsa prata me folk som gick förbi, osv . haha sjukt ! och på grönan var det mycke folk , faktsikt helt okej för mej klockan 18 typ börja manda få as ont i huvet eller ngt ja vne och hon mådde illa så vi drog hemmåt haha , jag var hemma vid typ halv sju kommer inte ihåg riktigt. iallafall har inte så mycket mer att säga ni får ha det så bra
kisses by julia

här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0