.

heeeeeeeeeeeeej ! omg jag har inte blogggat på fääääätt länge jau ;o men nu när skolan börjar så ere ju roligare att skriva vad som hänt på skol dagarna och så , så aa hehe sitter vid datan och jag e fett trött , haha omg lixom , klockan e ju bara halv tio men ska berätta en grej , igår sov jag hos greta och vi va inte trötta alls så vi var uppe till 4 sen så var vi fortfarande typ pigga så vi besätmde oss för att vara uppe hela natten sen blev klockan typ 7 då " laga vi lite mat " hah! så  jag e skit trött , hoppas bara att jag inte försover mig imorgon för d e ju första skoldan ;( ajja pallar inte skriva mer , skriver tomoerow
pussss
haha en video som vi gjorde typ klockan 6 på moronen kolla hur pigga vi va :-O



här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0