:s

Postat av:

Snälla lilla gumman de e int 2008 längre! Vi e i 2009 där fjårtiws tiderna e över. Asso du förstör bara dej sj om du fortsätter så här. De här e ingen bra sak! Att lägga ut bilder på sig när man visar tex "bröst" så är det inge bra. Och smiket asso... Du förstör bara din hud med så mycket smink. Fjällräven, Canada tröjor och byxor, sss och såna fjortis grejer är ute nu. Asso de e mycke mer än de här som måste sägas men de behövs tid för de... Så jag säger bara en sista grej. Folk kommer int ta dig på allvar om du fortsätter att vara wnb fjortis utan dom kmr ta dig som ett skäm. Och glöm int att det e ingen bra sak... Ha de bra och hoppas du ändrar på dig! :D

 

ee ? vem e du & vadå wb fjortis
wb fjortis e sånna som tror dom är fjortisar men är bara ett stort skämt
för det första vill jag inte vara en fjortis ? för det andra , vrf skriver du inte ditt namnn din äckliga fegis för det tredje jag har inte ens en fjällräven ? jag har canada byxor , men so ? jag e inte fjortis för att jag har det ? jag tar inte åt mej ett skit åt vad du skrev för allt du skrev stämmer inte ens på mej , jag är ingen jävla wb ? så stäng din käft och skaffa dej ett liv istället för att lägga dej i i mitt ! och plus att jag ser ut som jag vill , fjortisar har överdrivet mycke smink det har inte jag ! och jag vet att smink förstör huden , men ska jag gå runt utan smink för din skull eller ? tror du det sj , haha synd , bryr mej inte om du inte gillar mej & mitt utsende jag gör mig inte fin för din skull , sorry bitch!

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: F. Egis

haha okej säg vad du vill då ;). Men en fråga om du int bryr dej om vad ja säger så vrf blir du då så upprörd? :). och ja jag heter faktiskt så! :D

2009-08-12 @ 00:28:39
Postat av: manda

julia vet du hur

man kollar ip nr och så?:)

2009-08-12 @ 01:04:29
URL: http://mnds.blogg.se/
Postat av: julia

ja ja säger vad jag vill -.- ?

för att du ska fatta d jag skrev , jag tar värkligen inte åt mej om d du sa , ville bara skriva tillbaka ? höh ? så du skulle fatta att ja inte är en wb ? som du tror ja är

2009-08-12 @ 01:04:58
Postat av: julia

ja ja vet ! jag jgorde d nyss , men ja vet inte vem hon e :s!

2009-08-12 @ 01:05:30
Postat av: bella

oha haha ;o

2009-08-12 @ 16:50:27
URL: http://beellysh.blogg.se/
Postat av: svenne banan

tagga långt du som säger att julia e wb fjortis.. jävla tönt dra åt helvete förfan, det är mer inne än dom kläder du någonsin kommer kunna ha råd med.. dra!

2009-08-15 @ 09:22:27
URL: http://kalle.blogg.se/
Postat av: F.Egis

Haha du "svenne banan" skulle aldrig köpa dyra kläder för att göra dig glad elr försöka passa in hos andra... Ja använder int pengar för att köpa "vänner" och liksom göra mig t nån annan än den ja är. Och du...de e snart 2010 så glöm int att byta garderoben ;) puss på dej<3333

2009-08-15 @ 16:17:30
Postat av: Anonym

hahaha julia där fick du en dizz som skulle ta en vecka för dig att komma på att skriva nåt lika bra tlbks:S hahah så jävlit grovt asså de där inlägget hahaha asså svaret va bara föör mkt för dig helt körd :D

2009-08-15 @ 21:51:25
Postat av: Anonym

?

assså palla all som säger att ja e wb ?

NEJ

2009-08-15 @ 23:32:33
Postat av: Anonym

älskilng du e en wnb fjortis men din fucking hjärna e för trög för att fatta de

2009-08-16 @ 14:53:58
Postat av: F.Egis

Okey julia har en fråga t dej... Hur tror du att wnb fjortis är? :)

2009-08-16 @ 15:53:40
Postat av: becka

men snälla. låt henne va ?! jag känner julia och hon e fan inte en wb fjortis !? men soo what om hon har canada ? e de nåt fel ? hon får ha vilka kläder hon vill ha - och säg inget om wb fjortis, ni känner inte henne

2009-08-16 @ 20:41:05
Postat av: F.Egis

Men becka... Okay dom som känner henne säger att hon int e en wnb fjortis vrf visar hon sig då som en? Vrf visar hon sig int som hon är egentligen då? Så man slipper misförstå henne... Och en sak t vad menar ni skilnaden mellan wnb fjortis och fjortis? Ni kan börja me att titta på julias header...

2009-08-16 @ 21:16:50
Postat av: becka

ja men och ? vill hon ha den får hon ha den ! eller hur ? tyck att hon e wb tyck att hon e fjortis, hon sa ju att hon inte brydde sig ? eller hur . Men so what ni kan inte tro att ni kan gå runt o säga de. Hon e inte de! så lägg bara ner okej ?

2009-08-17 @ 12:43:47
Postat av: julia

tack becka

men herregud ? fett synd ,

du F.Egis , ja bryr mej inte om vad du säger tyck vad du vill x)

du har enåd jävligt fel

2009-08-18 @ 21:40:35
Postat av: F.Egis

Haha okay julia vi säger väl att du int bryr dej... Men får ja bara fråga en sak.. Om du int bryr dig så vrf tog du de som ja skrev t dej förut som ett inlägg? Och vrf tog du bort din header? ;) De e mycke folk som håller me mig om de ja sagt t dej och ja tror t och me att dina egna kompisar tycker samma sak men dom vågar int säga de eftersom dom tar efter på hur du ser ut och blir lika wnb fjortis så dom blir lika och börjar tjafsa.. och för att dom vill int förlora dej som "kompis".. En blind som leder en blid brukar int sluta så bra... Glöm int de Julia, becka, manda och "svenne bannan" Ha ett bra liv och förr eller senare kommer ni också växa upp... puuuwwss<3

2009-08-19 @ 00:09:37
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-08-19 @ 01:10:53
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: till FEEEEEGISEN!

asså palla, julia har ju förfan kläder, bara för att du går runt i en jävla sopp säck. hon e inge jävla mode freak bara för att hon har ett par byxor. fan du kan gå o köpa lite kläder istället för att sitta här o leka din skit

2009-08-19 @ 08:51:42
Postat av: nr.2 till feeeegis

föresten FEEGISEN, du skriver att du inte bryr dej om vad som e inne lr ute, vrf skriver du då att fjortris e ute, ja trodde inte du brydde dej om sånt, men men så fel man kan ha.. du e bara så f*ucking avundsjuk att det inte e sant. låt henne ha sitt liv o skaffa dej ett egfet förifan!

2009-08-19 @ 08:56:50
Postat av: Anonym

asså palla, du e fan för mkt! du tror att du e ngt, som du håller på, och om hon har canada, hon får ju förfan ha vika kläder hon vill, bara för att fjortisar har canada betyder det inte att ALLA som har det e fjortis, du e så jävla fördomsfull att ja tcker synd om dej, och du säger att du inte följer om ngt e inne lr ute o sen skriver du att julia e UTE som "e en fjortis" fyfan för dej. o hon får väll köpa nya kläder när hon vill, bara för att du går runt i en sopsäck, men ja klagar inte. låt julia ha vika jävla kläder hon vill o se ut som hon vill utan att du ska komma o tro att du e nåt o säga åt henne vad hon ska ha för kläder. sluta försöka komma åt hennesliv, fixa dej ett eget, du e bara såjävla avensjuk,. julia är min vän och kmr alltid att va, även om hon va fjortis, vad skulle det spela ngn roll hon är den hon är och om hon vill va fjortis så visst för mig. istället för att sitta här oklaga på en stil som VÄLDIGT mng har så gå o köp dig en ny sopsäck.

2009-08-19 @ 09:04:51
Postat av: F.Egis

Tror ni att jag skriver för min skull? För att jag e avis? ^^ Haha ne ne ni har fel där ;) Ursäkta att man bryr sig om andra. :) Och ja förstår att ni int bryr er om de ja säger så de e ingen ide att fortsätta tjafsa me er små... Så ha ett bra liv och ja hoppas ni lyssnar en dag... :)

2009-08-19 @ 14:27:42
Postat av: Anonym

asså F.Egis ge upp!!..... att försöka få fjortisar att förstå att dom e fjortisar e som att lyckas med att få ett grässtrå att förstå att de e ett grässtrå. :p

2009-08-19 @ 14:37:56
Postat av: becka IGEN

men nu räcker det ! Låt henne va bara ! !

och jag sitter inte här och försvarar henne BARA för att jag inte vill förlora henne som kompis ? Men ja e ingen jävla dålig kompis som inte försvarar henne ?? Och jag gör de oxå för att julia vill man inte förlora ? för hon e ju en bra kompis, och ja bryr mej inte ett skit hur hennes banner ser ut. Jag bryr mej inte hur hon ser ut ! Utan hur hon är ? kanske ni oxå borde göra det ! hon skulle nte ha några kompisar om hon inte e som hon e så Sluta klaga på henne nu . det här blir den sista kommentaren !

Hejdå ;)

2009-08-19 @ 20:09:44
Postat av: Amanda

asså vågar du inte skriva ditt namn elr om du inte gör det kan inte du bara va tyst det vore bra för oss alla!! om du kallar henne wb. så kallar jag dig emo

2009-08-31 @ 20:11:35

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0