palla

hej alla söta , sitter hemma hos greta nu och käkar godis , feeeeeeetto ;$
, asså när jag hade kommit te greta satt vi typ hemma lite och hon skulle typ äta , sen gick vi till ringen för hon bor ju typ presis utanför , så vi va där haha och gick till donken , vi skulle köpa varsin cheesburgare hahahha sen kom vi på att vi inte hade råd hahahha vi hade ba 18 spenn :( sen efter så åkte vi till mej och hämtade en film som vi ska se ikväll ;) withoout a paddle , hahahah skit rolig film !
asså gud greta jag vet att du läser det här NU hahahha , men asså du ligger ju brevid mej , och jag kommer inte på något att skriva ! haha men jag skriver ikväll mera
bilder lägger jag in sen

gammal bild hehe , puss


här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0