inte äta

hahahha , fail fail fail jag vaknade nyss! ja som trodde att ja skulle vakna 12 
=( pallllllla seriöst fan idag måste jag somna 1 thats it
hehe nu sitter jag iallafall och ska inteeee äta , ja har bestämt att ja inte ska äta på hela dagen har tillomed skrivit på minhand Ät INTE kanske ngt sådär men inte mkt som ja brukar , jag äter alldeles för mycket på en dag ! drf jag e så fet haha
så japp men nu ska ja sätta mej framför tv o mysa! puuuuuss

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: Rana o Bella

shit hallo du moste eta haha du kmr fo anorexia har du int sett madonna omg vill du typ se ut som henne ? du e int tjock :) /Rana bella ;P

2009-08-02 @ 23:09:12
URL: http://browniiies.blogg.se/
Postat av: Ellen

Julia, ät! Du är fett smal. Det är viktigt att äta. Och man blir inte ens fetare om man äter nyttig mat! ÄT!

2009-08-11 @ 19:34:39

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0