HATA RUBRIK !

heeei ! ja och mamma åkte till hökarängen och köpte lite grejer haha ja köpte massa got titll mej! feeeeeeetto =(
aja juste idag kommer min halv brorsa chris , ha ska typ vara här i två veckor , så vi ska göra lite grejer o så , bla kryssning och andra såna saker tror jag. imorn skulle jag vara med greta och vi hade planerat att dra till grönan men sen säger mamma att ja ska va med chris:@ o skiiiiiiiit och att typ familjen ska till eiksdal? så ja måst fråga greta ifall hon vill följa med! hoppas det , annars drar jag till grönan , ja bryr mej inte om mamma säger nej , Moahaha
iallafall ska kolla på film , och laga soppa , like always hahah ! fetto igen
puss

Haha mycke man ser -.- men iallafall
tajts och linne från cubus


här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: Anonym

hahahahahah ska laga soppa XD

2009-08-03 @ 18:23:01

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0