greta du är inte tjock

nej men gud ska julia börja blogga
jaaaaa ! haha eller jag tror det och jag vill
jag tappar ju alltid lusten sen och orkar aldrig blogga
men när man kommer hem från skolan sitter jag vid datan och tråkar pluggar och typ ah
så då kan jag ju alltid blogga :) hoppas nu d går bra
iallafall , lördag idag då och jag ska inte göra någontiiiiiiiiiiing asså seriöst lixom nu när man e ledig från skolan så sitter jag hemma ? asså ååååå palla
apropå skolan så har jag ju börjat i 7c , haha inte så kul eftersom ja ba känner 6 st eller ngt men det funkar :)
just nu chattar jag med greta
vi ska typ hitta på något , wohoooo
haha men ja vill bada på eriksdal inne men greta sejer att hon e tjock
lixom neeeeeeeeeej ! om det e ngn som e tjock så ere jag haha palla
life is orettvist aja
pallar inte skriva mer , bloggar senare
puss sötnosar

här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0