börja blogga ?!

Hehe som ni märkt har jag inte bloggat på sjukt länge
börjar sakna bloggen börjar jag känna =) det är ju posetivt right
kanske börjar blogga igen vet inte riktigt säkert , haha jag orkar bara inte att blogga ibland känns det som typ världens jobbigaste grej ? men jaja hoppas på det bästa
snart börjar ju skolan omg ! om typ 8 dagar ='(
asså seriöst ibland så gillar man ju skolan pgr av kompisarna som man ser varje dag och är med , men fan plugget och franskan ! haha jag hatar franska , kanske sagt det hundra gånger innan men jag hatar det mest av allt på skolan , aja nog pratat om skola ? ..
klockan är halv tre oxh jag har inget för mej , jag och sara ska typ vara uppe länge , menmen man vet aldrig med sara hon brukar alltid sova vid tolv haha ! aja puss så länge
bloggar kanske imorn ;)

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: Anonym

Snälla lilla gumman de e int 2008 längre! Vi e i 2009 där fjårtiws tiderna e över. Asso du förstör bara dej sj om du fortsätter så här. De här e ingen bra sak! Att lägga ut bilder på sig när man visar tex "bröst" så är det inge bra. Och smiket asso... Du förstör bara din hud med så mycket smink. Fjällräven, Canada tröjor och byxor, sss och såna fjortis grejer är ute nu. Asso de e mycke mer än de här som måste sägas men de behövs tid för de... Så jag säger bara en sista grej. Folk kommer int ta dig på allvar om du fortsätter att vara wnb fjortis utan dom kmr ta dig som ett skäm. Och glöm int att det e ingen bra sak... Ha de bra och hoppas du ändrar på dig! :D

2009-08-11 @ 23:46:07

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0