världens roligaste dag

aså omg jag har fett mkt att berätta idag , jag skulle träffa manda för jag skulle ju till stan och shoppa typ aa , och vi möttes vi i skanstull sen åkte vi till farsta och där så köpte ja ett par leggings o inge mer :( asså palla ja trodde j skulle köpa fett mkt men nej ,haha jag köpte ba de aa sen så gick vi te donken och tog typ hundra ballonger ahaha nej men vi givk in ut ohela tiden aa och manda hadde massa kuponger sär så man fick gratis så vi ba fick en glass gratis :D aa sen så palla vi inte mer så vi åkte till vasa parken , VASA PARKEN I OUR HEARTS ! ahaha och vi såg vääärsta söta killarna fast dom va 97 och dom var fett söta och snälla men endå lixom lite äckliga :$ aa men sen så blev dom AS KAXIGA och jag hade ba lust att stoppa i ngt i deras mun så dom kunde hålla käften seriöst jag fick damp dom kallades oss hora och fjortisar och allt o de va en kille som va 97 han han lekte typ fd fjortis han ba palla pea de hade man förut nu har man facebook man ba äää okej :S aja palla ville ba gå fram ursäkta jävla bög, seriöst alla dom såg ut som bögar men aa , och sen så gick vi dit va studsmattorna var ahahaha omg ni fattar inte vi åkte sär en ruchelkana och ahahahahha vi garva som fan ahahahahhahahhahahah dt va skit kul för ja låg på manda hela tiden och så gjorde ja värsta kullebyttan över henne o allt ahahahhaah aa en sen gick vi tbx där var dom där killarna va aa så vare två fett söta killar dom va 96 yäääääs ;) aa men sen så typ va ja o manda en bit bort ifrån dom och lira lite boll ahehe men sen så började dom typ snakka me oss eller a så gav dom oss deras pea och dom va fett söta, :) hihi  fett göölliga , :) aja här kommer NÅGRA bilder :) puuuuuuuuuuuuuuusssss på er ,









heh aaja orkar inte mer , men det finns mer bilder aja pöss

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: julias manda

vi hade bäst, loveu sis

2009-04-19 @ 14:12:51
URL: http://mnds.devote.se
Postat av: Suck

Meh snälla, om man ser ut som en fjortis, skriver som en fjortis och beter sig som fjortisen kan man väl inte blir förvånad om man blir kallad en

2009-04-20 @ 23:48:29
Postat av: JULIA

eeeeeee vi e inte fjortisar iaf inte jag :S

2009-04-23 @ 18:43:15

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0