vad ska jag göra idag

hej bloggen :) jag har ätit frukkoost nu , dt fick bli frallla med avocadoo, mmm skit gott, acvocado ! I LIKE! dt äger om du tkr dt smakar bajs , smakar du sj bajs, avocado äger, ngn som håller mää (a) ? har också klätt på mej men vet inte fortfarande vad jag ska göra, iga messade mej och sa att hon kunde komma till mej men det ska typ komma några gubbar hit och typ fixa ngt (?) aa och ja pallade inte ,så hon skulle komma sen :)

dagens :

H&M linne
skärp från glitter
blus : vene :s
jeans tajts från bikbok

( fult att täcka över ansiktet ja vet , men jag tog hundra bilder och ingen blev bra på mitt fejs så ja va ba tvungen =) )

här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0