älskad hamster

hej bloggen,  dt känns som om jag skriver inlägg hela tiden :S  är inte det bra ? :) aa men ni kommer inte tro mej , jag har inte ätit sen jag sa att jag skulle laga pyttipannan, och inte innan heller, jo bara frukost och tre bullar : ] :O omg omg omg hehe dt e inte så att ja inte vill äta men asså ja e lite stolt :) för ja äter ju som en gris hela tiden .. haha , jo jo , satt presis och kelade med min undeeeeeeeeeeerbara älskade hamster , haha lillen heter han och han ser ut som en boll när han sitter, ja lovar eller typ som en köttbulle hahah han är världens knäppaste hamster och ibland undrar jag om han ens har nån hjärna, eller hamstrar kanske inte har det , hähäh vad vet jag ? :P nu går han runt på mitt skrivbord och han är såå gulli ! världens sötareeeee lix' ! hihi mm , nog me de , idag måste jag lägga mej tidigt asså lixom igår så la ja mej typ 1 lr ngt aa och jag kunde seriöst inte sova : ' ( jag fattar inte asså jag har typ vant mej vid att vakna typ tid tolv på dagen och somna vid två , nej nej nej !! måste bli ändring på !!!! skolan börjar förfan snart , jusste vi ska haa faack utvecklingssamtaaaaaal :( neeeej usssh jag hatar det ! och nu ska båda lärarna vara med och cp pelle kommer säga att ja skriker och allt H A T A  S K O L A !!!! haha damp, men det är sant !!!!!!! håller du inte me ? a .
höhh konstig bild
men är vi inte söta ?




här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: rebecka

Fett söta! <3333 :O

2009-04-09 @ 22:12:44
URL: http://www.alskling.devote.se
Postat av: manda

såååå söööt<333 o din hamster älskar lillen !

älskar er båda för den delen ihiih

2009-04-11 @ 00:26:21

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0