saraaaa är bäst

hej alla :) kom nyss hem efter en sjukt kaaaaaaaall kväll me sara omg vi åkte till slussen och dt var aaaaas kallt säkert 58 - grader :O ahahaa . och vi hade inget att göra så vi ville gå till grönan (?) och vägen var skit lång men vi gick endå :P haha och tbx tog vi lite kort som ja lägger in sen (a) , a vi har typ varit hela dan me varann och dt blir mer för sara ska soooova hos meej omg fett kul !!!!! vi ska va uppe hela natten , och senare ska vi ut och köpa massa gott ! ! , chips och läsk , haha sen ska vi oxå köpa red bull så vi blir pigga och glada !, nu måste jag gå , ska fahn ta på mig min brorsas morgonrock för jag fryser som fahn !? seriöst ja e helt röd på mina ben o armar & mina händer har stelnat :O aja skriver seeeeen :) PUSSS o justte kolla in min rosa ipood till höger :) :,cool vah (a) ja vet !



här kan du skriva din kommentar =)

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0