O N Y T T I G

är me iga just nu :P mmmh jag åt precis två bullar :o jag vet jag är faktiskt aaaaaaaaaaas onyttig men vad ska man göra ?  är man beroende så är man ,  jag ska säga att jag har försökt fleeera hundra gånger att sluta småäta men det går inte, jag är ärligt talat beroende, :' /  ååh hjäälp mej :o iaf jag jag är fortfarande hungrig , och vet ni , mamma sa te mej att JAG skulle laga pyttipanna, vad har hon fått i sig egentligen ? :S, ofta jag kan ,det kanske inte är svårt, lr det sa hon iaf , jag har ju inte ens testat haha , jag måste göra det snart för jag börjar bli hungrig, trots bullarna , hihi fetto föralltid skriver sen och berättar hur det gick med lagningen , vem vet , jag kanske blir , mästerkock  !!  pusss / fettot : )





här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: manda

gihiih ja me:(ja äter hela tidden och bara onyttigt, kakor och cola och onyttigt o allt:( ahaha vi e fettos <3

2009-04-11 @ 00:28:08
Postat av: JULIA

hahaha jaa . foreveeeer ! <3

2009-04-11 @ 00:47:23
URL: http://juliatamiola.blogg.se/

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0