påsk & no maraboue :(

höhö juste det blev inte någon maraboue :p jag gick alldrig och köpte jag pallade inte haha , mamma köpte aldrig för hon gick alldri till ica men men får klara mej utan och nu när jag skriver kommer jag på hur onyttigt det e , hihi blir direkt på gladare humör , justte det e ju påsk nu , eller snart :) hihhi va roligt att leta efter påskkäääg dt e det jag ser fram emot heela tiden ,aahhaha ska tvinga min pappa att köpa ett sånt dääär skiiiit stort ääg hihi
LOVE DADDY ! & bjuder på en urgullig bild


GLAAAAAAD PÅSK   :D


här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: rebecka

glad påsk! :)

fin bloggg gumman <33

pus

2009-04-09 @ 22:12:06
URL: http://www.alskling.devote.se

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0