NO RUBRIK

asså åå det är skit jobbigt när jag villl lägga mej men jag inte är trött, just så är det nu :(  ÅÅÅÅÅÅ ja vill ba kunna somna på direkten som min plastpappas son , mm han somnar på på en sekund för mej tar det fahn ett år att somna , haha ajja jag måste stänga av datan, ja måste inte men ja viiiiiiilllll eller jo ja måste ja måste ju endå försöka sova , omg hur ska det bli när skolan börjar :( fan ja måste vakna sjuuuuuuuuu :O
justte jag gjorde en ny ipod aa så ladda ja upp aas många låtar men dt blev ngt feeeeeeeeel så alla raderades fyfan vad daaaaaaampig jag blev ahaha jag gjorde en ny snabbt , med typ 7 låtar, häähääh får göra en ny imorn , visst var det snyggt med gucci :) aja nuu måste jag stääängaa :) hörs imorn puuuuuuuss
höhö



här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: manda

jepp fin <3

2009-04-11 @ 00:24:46

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0