fan palla skit rubrik

heeeeeejjj bajs bloggen , sitter här nu och har presis ätit sen middag , åt :P haha omg klockan tio :) aja baja , men de va ba för mamma va i sin skola o hon kom hem halv nio :P men aa idag har ja vart i cp skola och haft cp franska som jag hatar cp mycket seriöst mitt störta misstag som ja gjort i hela fucking cp liv e när ja valde franskaaaaaaaaaaaaaa USCH ! vill ba inte tänka på det , ibland tänker jag , äässcchh palla franska jag bryr mej inte om att jag ska kunna det , alla i min grupp på franskan äger typ :S jag e seriöst sämst ! jag själv tycker endå inte att det är så viktigt :P eheh visst e jag smart :O aa men när jag började blogga så visste jag från första början att jag inte skulle blogga sen när jag blogga ett tag , å exakt så ere nu , men ni får hålla ut till jag börjar blogga som förut ( typ varann timme ) haha nej men , nu bloggar jag typ en gång i veckan ,nejmen jag får se, ibland pallar jag bara inte , KANSKE blir ändring ;) ajja seees era pössgörkoooor
lite bilder :P







 bajs puss cp hej då

här kan du skriva din kommentar =)
Postat av: manda

vi har bäääääääst på grönan loveu

2009-06-13 @ 01:02:20
URL: http://mnds.blogg.se/

fyll i:

ditt namn ?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0